ThinkGreen

Followers

Powered By Blogger

Waktu Siaran

Thursday, March 10, 2011

KALA..!

Sah.. Ni bukan saya..!
Gambo ehsan dari uncle Google

Kala mata kita..
Sama namun berbeda..
Aku menatap kamu..
Kamu memandang aku..

Kanta mata cinta..
Sama tapi tak serupa..
Aku pendamkan kata..
Kamu simpankan bicara..

Talian cuma sejengkal..
Tidak tercapai akal..
Usah dikau dangkal..
Cinta jadikan bekal..

Kala mata kita..
Sama dalam cinta..
Aku tetapkan jiwa..
Kamu memancing rasa..

Kanta mata cinta..
 Sama saat bicara..
Aku perlu nasihatmu..
Kamu taklifkan perasaanmu..

Kaca berderaian..
Menghempas ke lantai..
Noda-noda terhapuskan..
Aku menjadi longlai..

Kaca berderaian..
Sisi gelap kehancuran..
Daki-daki terhakis..
Saat cinta berpuitis..

Hasil Nukilan,
Izad Azli Zico

No comments:

Post a Comment